​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

آیا میتوان از آتشدان به عنوان باربیکیو و کبابپز استفاده کرد؟

به مواد غذایی مانند گوشت، قارچ و کباب که به سیخ کشیده شده‌اند و بر روی میله‌های برقی داغ یا زغال و حرارت در فضای باز پخته می‌شوند،‌ اصطلاحاً کباب کردن سیخی یا باربیکیو گفته می‌شود. بنابراین باربیکیو به‌عنوان یک نوع روش پخت غذا نیز شناخته می‌شود. در این روش از سس‌های بسیار جذاب و خوشمزه‌ای نیز برای مزه‌دار کردن گوشت و استیک استفاده می‌شود.

البته باید توجه داشته باشید که این اسم فقط به روش پخت غذا گفته نمی‌شود، بلکه وسیله‌ای که از آن برای پختن غذا به این طریق استفاده می‌شود نیز به اسم باربیکیو نام‌گذاری شده است. شما می‌توانید برای پختن انواع غذا و کباب  به روش باربیکیو از تجهیزات دیگری نیز استفاده نمایید.

 

Metal fireplace

 

آتشدان مناسب‌ترین گزینه برای پختن غذاها به روش باربیکیو

آتشدان ظرف بزرگی از جنس‌های مختلف مانند چدن، آهن، سرامیک و بتن است که می‌توان به‌راحتی درون آن آتشی بی‌خطر را روشن کرد. آتشدان‌ها از زیبایی بی‌نظیری برخوردارند و استفاده بسیار راحتی دارند. در برخی از مدل های آتشدان ها می‌توانید درحالی‌که در جمع دوستان و آشنایان خود نشسته‌اید، انواع غذاها و گوشت‌های مختلف را به روش باربیکیو بر روی آن کباب نمایید.

اما مزیت آتشدان تنها به این موارد ختم نمی‌شود. ازآنجاکه آتشدان‌ها از زیبایی و طراحی جذابی برخوردارند، می‌توانید از آن‌ها برای گرم کردن فضای باز حیاط خانه یا ویلای خود استفاده نمایید. آتشدان با گرما و زیبایی خود می‌تواند بهترین گزینه برای جمع کردن دوستان دورهم باشد و لذت یک دورهمی صمیمی را به شما نشان دهد. آتشدان‌ها دارای دو نوع گازی و هیزمی هستند که انتخاب نوع آن به سلیقه شما بستگی دارد.

 

منقل، کباب پز و تنور گزینه‌های دیگر برای طبخ غذا به روش باربیکیو

برای پختن گوشت و دیگر غذاها بر روی حرارت می‌توان از تنور، منقل و کباب پز نیز استفاده کرد. البته کارایی این سه دسته مانند آتشدان‌ها نخواهد بود. چراکه آتشدان جنبه زیبایی و تفریحی نیز دارد و حتی در طراحی دکوراسیون حیاط نیز از آن به‌عنوان یک نماد جذاب و خیره‌کننده استفاده می‌شود.

همانند آتشدان‌ها، در منقل و کباب پز نیز می‌توان از هیزم، زغال و گاز برای کباب کردن و پختن گوشت‌ها استفاده کرد. هرچند استفاده از نوع گازی راحت‌تر است و بلافاصله می‌توان آتش را روشن کرد اما نوع چوبی طعم دودی بی‌نظیری را به گوشت‌ها و غذاها اضافه می‌کند. طعم دودی بسیار لذت‌بخش است و طرفداران بسیار زیادی نیز دارد.

 

باربیکیو

 

شرکت مکسل بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع آتشدان‌

مجموعه بزرگ مکسل سال‌هاست که فعالیت در زمینهٔ طراحی و تولید انواع آتشدان گازی، آتشدان هیزمی، کبابپز و باربیکیو را آغاز کرده است و در این راه توانسته تجربه‌های گران‌بهایی را کسب نماید. آتشدان‌ها علاوه بر پخت غذا به روش باربیکیو به‌عنوان یکی از سنبل‌هایی زیبایی محیط همواره موردتوجه ایرانیان بوده‌اند. همین موضوع باعث شده تا مجموعه ما نیز به‌ نوبه خود دست به طراحی زیباترین آتشدان‌ها بزند. شما میتوانید با مراجعه به بخش فروشگاه همین سایت، از محصولات آماده ما بازدید کنید.

مجموعه ما همچنین امکان جدیدی را برای کسب رضایت شما سروران گرامی ایجاد کرده است. شما می‌توانید برای مشاوره طراحی فضای خود از کارشناسان ما کمک بگیرید. همچنین می‌توانید طرح آتشدان یا کبابپز و منقل موردنظر خود را با ما در میان بگذارید تا دقیقاً طبق درخواست و سلیقه شما، همان مدلی که در نظر دارید را سفارشی‌سازی کنیم.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش