​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

طراحی ویلا و عوامل مؤثر در زیبایی آن

داشتن ویلا جزو آن دسته از علاقه‌مندی‌هایی است که طرفداران زیادی دارد. گذراندن اوقات فراغت و روزهای تعطیل در ویلا می‌تواند جبرانی باشد برای خستگی تمام چند وقت گذشته و شما را برای مدتی از دغدغه‌های همیشگی دور کند. مهم‌ترین نکته در طراحی یک ویلا، ایجاد حس آرامش است. شاید ویلایی که حتی از سبک معماری خوبی نیز برخوردار باشد، نتواند آرامش لازم را ایجاد کند. یکی از المان‌هایی که به‌خوبی می‌تواند حس آرامش و زیبایی را هم‌زمان ایجاد کرده و همه افراد را دور خود جمع کند، آتشدان است.

 

villa

 

آتشدان‌ها همیشه اهمیت زیادی برای ایرانیان داشته و درگذشته از آن برای خوشبو کردن فضا و ریختن اسپند و کندر روی آن استفاده می‌کردند. امروزه کاربرد آتشدان‌ها کمی متفاوت است. آتشدان‌ها تبدیل به یکی از زیباترین المان‌های طراحی ویلا شده‌اند که با گرمای خود، افراد را در دورهمی‌ها کنار هم جمع می‌کنند.

 

طراحی حیاط ویلا به کمک آتشدان

آتشدان ظرف بزرگی است که از جنس‌های مختلفی همچون چدن، آهن، بتن و سرامیک ساخته می‌شود و می‌توان به‌راحتی درون آن آتش روشن کرد. در شب‌های سردی که دوست دارید در حیاط ویلا باشید، آتشدان بهترین چیزی است که می‌تواند سرمای محیط را به گرما تبدیل کند. ازآنجاکه آتشدان‌ها ظاهری بسیار زیبا دارند، می‌توانند در طراحی حیاط ویلا به شکلی جذاب، خیلی تأثیرگذار باشند. شما می‌توانید بر روی آتشدان‌ها حتی غذای موردعلاقه خود را نیز بپزید و هم‌زمان از بودن در جمع و در کنار دوستان و اقوام خود لذت ببرید.

 

طراحی روف گاردن شیک با استفاده از آتشدان

اگر دوست دارید که پشت بام ویلا را به یک روف گاردن شیک و زیبا تبدیل کنید، قطعاً یکی از مواردی که حتماً به آن نیاز خواهید داشت، آتشدان است. آتشدان، همان چیزی است که با قرار گرفتن در کنار سایر المان‌ها، حس تکمیلی دکوراسیون را ایجاد می‌کند.

نکته جالب در رابطه با آتشدان‌ها این است که شما می‌توانید هم از نوع گازی و هم از نوع چوبی آن، بسته به شرایط خود و محیط روف گاردن و ویلا استفاده نمایید. نوع گازی استفاده راحت‌تری دارد و فقط با یک کبریت یا فندک می‌توان فوراً آن را روشن کرد. از طرف دیگر نوع چوبی حس یک آتش طبیعی را بهتر ایجاد می‌کند و حتی می‌توانید صدای سوختن چوب را نیز بشنوید.

 

fireplace

 

طراحی فضای سبز به کمک آتشدان

از آتشدان‌ها می‌توانید برای طراحی هر نوع فضا بازی مانند فضای سبز داخل ویلا نیز استفاده نمایید. ازآنجاکه آتشدان دارای دودکش نیست، حتماً باید در فضای باز استفاده شود. اگر در فضای بسته از آن استفاده می‌کنید، باید توجه داشته باشید که نوع مناسبی را انتخاب کنید و دقت کنید که فضای موردنظر شما دارای تهویه هوای مناسب باشد تا دود ناشی از آتشدان وارد فضای بسته نشود.

شرکت مکسل با سابقه و تجربه در زمینهٔ ساخت انواع آتشدان چوبی و گازی در خدمت شما سروران گرامی است تا زیباترین آتشدان‌ها را برای شما طراحی نماید. اگر طرح‌های آماده موجود در وب‌سایت را نمی‌پسندید مشکلی نیست. ما می‌توانیم آتشدان‌ها را همان‌گونه که شما می‌خواهید، دقیقاً مطابق با سلیقه و سبک فضای موردنظرتان طراحی و تولید کنیم.

۵
از ۵
۹ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش