​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

آتشدان تأثیرگذار بر زیبایی دکوراسیون داخلی

مهم‌ترین قسمت یک خانه یا ویلا، ساخت آن و نوع معماری آن نیست بلکه حس آرامشی است که به انسان و ساکنینش منتقل می‌کند. از طرف دیگر هیچ‌چیز به‌اندازه یک دکوراسیون داخلی زیبا و هماهنگ نمی‌تواند حس آرامش را در افراد درون خانه ایجاد کند. این موضوع به‌خوبی اهمیت داشتن یک دکوراسیون داخلی خوب را نشان می‌دهد.

عوامل مختلفی می‌توانند بر زیبایی دکوراسیون خانه‌ها و ویلاها تأثیرگذار باشند. از نوع رنگ موجود گرفته تا حتی مبلمان ویلا و وسایل موجود در آن، اما گاهی اوقات به چیزی فراتر از شرایط همیشگی و روتین نیاز است. چیزی که بتوان به کمک آن، فضای گرم داخل خانه را به تصویر کشید و دورهمی‌هایی صمیمی را ترتیب داد.

 

fireplace

 

آتشدان، گرمابخش دکوراسیون داخلی شما

آتشدان دقیقاً همانند المانی است که می‌تواند تبدیل به نقطه اوج زیبایی دکوراسیون خانه شما شود. به‌نحوی‌که در همان نگاه اول، توجه تمام مهمانان شما را به خود جلب کند. آتشدان ظرف بزرگی از جنس فلز یا غیرفلزی است که می‌توان به‌راحتی و با امنیت بالایی درون آن آتش روشن کرد. این آتش هم می‌تواند باعث گرم شدن فضا شود و هم صحنه زیبایی را نیز خلق می‌کند.

از آتشدان می‌توان هم در دکوراسیون داخلی و هم در دکوراسیون خارجی استفاده کرد. البته ازآنجاکه آتشدان‌ها هیچ دودکشی ندارند، اگر در فضای داخل خانه از آن استفاده می‌کنید، حتماً باید به تهویه زیاد و مناسب هوا توجه داشته باشید تا دود آن، برایتان مشکلی ایجاد نکند.

 

Steel fireplace

 

تکمیل دکوراسیون ویلا با یک آتشدان زیبا

در فضای ویلا و در حالی که مشغول گذراندن اوقات فراغت خود هستید، هیچ‌چیز مانند آتشی گرمابخش در دل شب‌های سرد، لذت یک دورهمی دوستانه را تکمیل نمی‌کند. جالب است بدانید که از آتشدان‌ها می‌توانید حتی در درست کردن غذا و پختن گوشت یا کباب کردن آن‌ها نیز استفاده کنید. بدین ترتیب هم می‌توانید از مهمانان خود پذیرایی کنید و هم می‌توانید با جمع کردن آن‌ها دور آتش، فضای شاد و فرح‌بخشی را برایشان فراهم نمایید.

آتشدان‌ها در دو دسته هیزمی و گازی قرار می‌گیرند. نوع گازی آن‌ها با گاز شهری یا حتی کپسول‌های گاز مایع نیز کار می‌کند و استفاده از آن بسیار امن و راحت است. از طرف دیگر نوع هیزمی ممکن است کمی استفاده سخت‌تری داشته باشد اما صدای سوختن چوب، شعله‌های زیبای آتش و بوی دود و طعم دودی که به غذاها می‌دهد، می‌تواند نظر شما را جلب کند.

 

wood stove

 

طراحی آتشدان مطابق با طرح پیشنهادی شما

شرکت مکسل یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های آتشدان‌های هیزمی و گازی در کشور است که سابقه سال‌ها فعالیت در این حوزه را دارد. شما عزیزان می‌توانید هم اکنون آتشدان خود را از بین آتشدان‌های ساخته شده‌ای که در وب‌سایت مجموعه ما وجود دارد، انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که علاوه بر نوع ثابت آتشدان‌ها، نوع قابل‌حمل آن‌ها نیز وجود دارد.

اگر طرح‌های موجود در سایت متناسب با فضای خانه، ویلا یا دکوراسیون داخلی شما نیست، می‌توانید در صفحه طراحی آتشدان اختصاصی، آتشدان خودتان را طراحی کنید و یا نوع طرح و مدل آتشدان خود را با کارشناسان ما مطرح کنید. مجموعه ما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت، آتشدانی زیبا را مطابق با سلیقه شما طراحی و تولید خواهد کرد.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش