​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

معرفی پنکه مه پاش

 

  • میستفن چیست؟ و برای کجاها مناسب است؟

پنکه مه پاش یا به عبارت دیگر پنکه رطوبت ساز یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها و لوازم ساخت بشر برای خنک کردن هوا است. نسل اول پنکه مه پاش های مکسل، با هوادهی 200 متر مکعب در دقیقه (3 الی 4 برابر پنکه‌های خانگی) در کنار یک سیستم مه پاشی قوی، ترکیبی را ایجاد کرده است که می‌تواند خنک‌کاری مضاعفی را ایجاد کند. از ویژگی‌های متمایز پنکه مه پاش مکسل بدنه ضد آب و زیبای آن میباشد که در طولانی مدت هیچ آسیبی نمیبیند.

پنکه مه پاش مکسل را می‌توان در محیط‌های صنعتی، تجاری، تفریحی و خانگی استفاده کرد. این پنکه برای هر فضای باز، نیمه‌ باز یا بزرگ که نیاز به خنک کاری دارد، قابل استفاده است. برخی محیط های اصلی که این پنکه کاربرد دارد: رستوران‌ها و تالارهای پذیرائی داری فضای باز پاسیوی فضای باز، حیاط خانه و تراس‌های آپارتمان مکان‌های مذهبی و نمایشگاه استخر و شهربازی‌ها مغازه‌ها و اماکن تجاری دارای فضای باز و نیمه باز (نانوایی‌ها، تعمیرگاه‌ها، بستی فروشی‌ها و ) محیط‌های صنعتی بزرگ که نیاز به خنک‌کاری و تامین رطوبت دارند.

پنکه مه پاش مکسل مدل Continental از نوع ایستاده است و برای مکانهایی که نیاز به تهویه، رطوبت سازی و خنک کاری بیشتری دارند مناسب است. مخزن دستگاه دارای حجم 40 لیتر است. قطر پروانه ملخی این دستگاه 65 / 75 سانتیمتر و از جنس پلاستیک فشرده است. مجموع توان تولیدی دستگاه 400  وات بوده و با برق 220 ولت تک فاز کار میکند که جزو قدرتمند ترین دستگاه های موجود در بازار است. موتور و پمپ دستگاه مه پاش  بصورت جداگانه توسط ریموت کنترل و دکمه های لمسی دستگاه قابل کنترل هستند و با توجه به اینکه عملکرد آنها جدا از هم میباشد‌ امکان استفاده از پنکه خالی در مواقعی که نیاز به رطوبت قسمت مه پاش نیست وجود دارد. دستگاه توسط گیر بکسی که داخل موتور وجود دارد قابلیت چرخش 90 درجه به طرفین را دارا است. همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه در عین قدرتمندی، یکی از کم صدا ترین دستگاه های موجود در بازار است.

قدرت پرتاب مه در این دستگاه 10 متر میباشد که این عدد در مقایسه با میست فن های موجود در بازار(که پرتاب مه آنها در حدود 3 متر است) رقم بسیار بالایی محسوب میشود که قابلیت خنک کاری و رطوبت سازی در محیط بزرگتری را فراهم میسازد.

۵
از ۵
۱۷ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش