​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

معرفی میز آتشدان

شما هم همیشه توی باغ و حیاط خونه دنبال یه جای گرم و صمیمی هستید تا دور هم بشینید و چای بخورید و بگوبخند کنید؟! شما هم وقتی به ویلاتون سر میزنید دلتون میخواد توی طبیعتش بشینید ولی جای خوبی پیدا نمیکنید؟ میز آتش مکسل همون پاتوقیه که میشه با دوستان و خانواده دورش جمع بشیم و در کنارش لحظه های خوشی رو برای خودمون و خانوادمون بسازیم.

میز آتشدان چیست؟

میز آتشدان مبلمان فضای بازه که ترکیبی از آتش و میز حیاطه. می تونید از آن برای تأمین گرما و نور در عصرهای سرد، پذیرایی از مهمانان و میزبانی آشپزی استفاده کنید. میز آتشدان در مقایسه با یک آتشدان معمولی، دارای یک میزه تا جایی برای ظروف، نوشیدنی ها، بازی های روی میز و تجهیزات آشپزی خود داشته باشید. البته که بدنه این میز ها طوری ساخته می شود گرم نشوند.

نسل جدید میز های آتش شرکت Maxel، جدا از کاربردهاش، جلوه ای لوکس به فضا و دکوراسیون شما می بخشه. این آتشدان دارای قسمتی در زیر میز است که مخزن یا منبع سوخت را پنهان می کنه.

چه چیزی روی میز آتش دان بپزیم؟

مشابه باربیکیو، می توانید از میز آتشدان برای پختن گوشت خوشمزه روی آتش استفاده کنید. برای پختن به برخی ظروف مثل یک گریل، سه پایه و و یا سیخ نیاز دارید.

می تونید کباب، هات داگ، بیکن و چیزای دیگه رو کباب کرده یا بپزید از میز آتشدان هم میتونید برای قرار دادن ظروف و سس های خود استفاده کنید.

نکته جالب در آشپزی با میز آتش دان اینه که می تونید از چوب یا زغال یا حتی گاز شهری به عنوان سوخت استفاده کنید. به علاوه، می توانید در حین صحبت با مهمانان خود غذا بپزید چون اونا هم میتونن دور میز آتیش بشینن در حالی که شما غذا را آماده می کنید.

با دود چه کنیم؟

اگر از دود گریزان هستید می تونید از مشعل گازی این میز استفاده کنید که با گاز شهری کار میکنه و هیچ دودی نداره. میز های آتش شرکت مکسل علاوه بر گاز شهری و گاز کپسول، با هیزم هم کار میکنن اما در نظر داشته باشید، آتشدان گازی گرمای کمتری نسبت به میز هیزمی تولید می کنه. اما پاکتره!

اگر به هر دلیل آتشدان هیزمی رو ترجیح می دید، راه هایی برای به حداقل رسوندن دود وجود داره. با توجه به نکات زیر می توانید دود رو کاهش بدید:

  • از هیزم خشک استفاده کنید.
  • هیزم خود را برای گردش بهتر هوا ترتیب دهید.
  • زباله هایی مانند برگ، نی، کاج یا تکه های چمن رو اضافه نکنید.
  • از استفاده از چوب تازه بریده یا چوب سبز خودداری کنید.

میز آتش دان

مزایای میز آتشدان چیست؟

سرگرمی : میزهای آتش برای گپ زدن، سرخ کردن، نگهداری غذا، بازی و موارد دیگه بسیار مناسب هستند.

گرما: اگر میز آتشدان دارید، می تونید همراه با خانواده یا دوستانتون برای گرم موندن نزدیک آتش جمع بشید.

آشپزی: این مبلمان زیبا دارای امکانات بیشتری نسبت به نگهداری نوشیدنی دارن. با این میز از تجهیزات می توانید یک آشپزی کامل داشته باشید.

معایب میز آتشدان

نگرانی های ایمنی: این اولین و مهمترین دغدغه همه صاحبان املاکه. در حالی که این محصول واقعاً لوکسه اما خب خطرات خاص خودش رو هم به همراه داره. همیشه به یاد داشته باشید که هرگونه وسایل خانگی و مواد اشتعال زا مایع مانند بشقاب های کاغذی، دستمال سفره و ظروف پلاستیکی را از آتیش دور نگه دارید.

خطرات ایمنی برای کودکان: این محصولات می تونن برای کودکان هم خطرناک باشن. همیشه اطمینان حاصل کنید که آنها در اطراف میز بازی نمی کنن زیرا ممکنه خودشون رو بسوزونن یا باعث ایجاد صدمه دیگری بشن. در صورت نیاز به دور شدن از آتش هرگز آتش را روشن نگذارید.

 

firepite-table

    میز آتش

    آیا می توان از میز آتشدان در پاسیو یا سازه سرپوشیده استفاده کرد؟

    اول باید بررسی کنید که آیا ارتفاع سازه شما برای قرار دادن میز آتش و ارتفاع شعله آن کافی است یا خیر؟!

    در مرحله بعد، گردش هوا یا تهویه سازه رو در نظر بگیرید. برای شما خطرناک است که در یک فضای بسته با یک میز آتش دان باشید که دود تولید می کند.

     

    ۵
    از ۵
    ۱۶ مشارکت کننده
    سبد خرید

    رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

    ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

    بازگشت به بخش ورود

    کد دریافتی را وارد نمایید.

    بازگشت به بخش ورود

    تغییر کلمه عبور

    تغییر کلمه عبور

    حساب کاربری من

    سفارشات

    مشاهده سفارش