​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

هرآنچه لازم است درباره گرمایش فضای باز بدانید

اجرای گرمایش فضای باز به شکل اصولی و استاندارد، یکی از بهترین روش‌هایی است که با کمک آن می‌توان در فصول سرد سال از محوطه بیرونی منزل و رستوران‌ها استفاده کرد.

هرآنچه لازم است درباره گرمایش فضای باز بدانید

شاید بسیاری از مواقع، درست وقتی که هوا سرد است یا در هنگام شب، دوست داشته باشید که در فضای باز مثلاً حیاط خانه خود با دوستان و آشنایان دورهم جمع شوید. اما به وسیله‌ای نیاز دارید که بتواند گرمابخش جمع شما باشد و همه را دور گرمای خود جمع کند. گرمایش فضای باز به شما کمک می‌کند تا شب‌های سرد پاییز و زمستان را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کنید.

 

Outdoor heating

 

 

وسایل گرمایش فضای باز معمولا به دو دسته هیزمی و گازی تقسیم می‌شوند که هرکدام ویژگی‌ها و مزیت‌های خاص خود را دارند. با استفاده از گرمایش هیزمی می‌توانید شعله‌های زیبا را وارد محیط خود کنید و هم‌زمان با صدای سوختن چوب، از دورهمی نهایت لذت را ببرید. از سوی دیگر ابزارهای گرمایشی گازی به شما در روشن کردن آتشی بی‌دردسر و کم‌خطر کمک می‌کنند.

بخاری هرمی و بخاری قارچی گزینه‌هایی مناسب برای گرمایش فضاهای خارجی

مزیت فضاهای باز این است که از هر وسیله‌ای می‌توان برای گرمایش آن و زیبایی محیط استفاده کرد. بخاری‌های هرمی و قارچی نمونه‌هایی از این ادوات گرمایشی هستند که از آن‌ها می‌توان برای ایجاد محیطی گرم در فضای باز استفاده کرد.

بخاری‌ هرمی از بدنه‌ای استیلی ساخته شده است که کاملاً در برابر گرمای زیاد و رطوبت محیط مقاوم است. در اطراف شعله آن شیشه‌ای وجود دارد که از آتش در برابر وزش باد محافظت می‌کند. از بخاری هرمی می‌توان علاوه بر فضای باز در محیط رستوران‌ها نیز بهره برد. شکل بدنه جذاب این بخاری در کنار شعله زیبای آن، قطعاً جذابیت زیادی را به فضای شما می‌بخشد.

بخاری قارچی که به آن بخاری پاسیو یا بخاری چتری نیز گفته می‌شود، یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای گرم کردن محیط‌های باز است. این بخاری بسیار کم‌مصرف بوده و جنس بدنه آن معمولاً از آلومینیوم می‌باشد که باعث افزایش ایمنی آتشدان می‌شود. همچنین از دیگر مزایای این بخاری می‌توان به صدای کم آن اشاره کرد.

استفاده از گرمایش فضای باز در کنار نورپردازی محیط،  به شما در خلق فضایی دلنشین و آرامش‌بخش کمک کند. در چنین فضایی می‌توانید صمیمیت، لذت و دلگرمی را همزمان تجربه کنید.

 

گرمایش فضای باز به کمک آتشدان‌ زیبا و سفارشی‌

 

Outdoor heating with fire pit

 

آتشدان‌ از دیرباز در میان ایرانیان به‌عنوان نمادی برای آوردن گرمای آتش به خانه‌ها، مورد احترام بود. همچنین ایرانیان با سوزاندن کندر و اسپند بر روی آن، فضاهای مختلف را خوشبو می‌کردند. امروزه یکی از زیباترین المان‌هایی که از آن می‌توانید برای گرمایش فضای باز استفاده کنید، آتشدان است. البته باید دانست که هر فضایی، نیازمند آتشدان خاص خود است که شکل ظاهری آن، بیشترین تناسب را با فضای موردنظر داشته باشد و یک هارمونی زیبا را خلق کند. مجموعه مکسل فعال در زمینه تولید انواع آتش دان‌ هیزمی و گازی، در خدمت شما سروان گرامی است تا بتوانید مناسب‌ترین آتشدان را برای خود انتخاب نمایید.

در لینک زیر میتوانید محصولات تولید شده توسط شرکت ما را مشاهده کنید:

https://maxelcompany.com/shop

 

اگر طرح‌های تولیدشده مطابق سلیقه شما نیست اصلاً نگران نباشید. مجموعه ما این امکان را فراهم کرده است که طرح‌هایی مطابق با سلیقه شما و کاملاً سفارش سازی شده را طراحی و تولید نماید. فقط کافی است نوع طرح موردنظر خود را به کارشناسان ما بگویید تا آتشدان سفارشی شما با بهترین کیفیت آماده شود.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش