​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

آموزش ساخت یک آتشدان باغی و هزینه های مورد نیاز برای آن

Building a garden fireplace

 

آتشدان 

فصل زمستان کم کم در حال نزدیک شدن است . استفاده از فضای آزاد مانند حیاط در فصل زمستان کمی دشوار می باشد . سرمای هوا باعث می شود تا نتوانید ، دورهمی ها و مجالس خود را در فضای آزاد برگزار کنید. استفاده از بخاری های فضای باز یک راه حل مناسب می باشد . همچنین می توانید برای ایجاد گرما از آتشدان استفاده کنید . شما می توانید این محصولات را به صورت آماده از بازار تهیه کنید . تولیدی ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد ، شما می توانید محصول مورد نظر خود را از آنها تهیه کنید . برای نمونه میتوانید به قسمت فروشگاهی سایت ما هم سری بزنید.

فواید آتشدان بسیارند و اخیرا بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته اند. در ادامه این مقاله میخواهیم درباره روند ساخت آتشدان ها براتان توضیح دهیم. پس همراه ما باشید

                                              

The cost of building a gas and firewood fireplace

 

شما می‌توانید با میزان کمی تخصص شخصا اقدام به ساخت آتشدان کنید . برای ساخت یک آتشدان می توانید از مصالح مختلفی استفاده کنید . مصالحی مانند آجر ، سنگ و سیمان برای ساخت آتشدان مناسب می باشند . حتی می توانید از فلز برای ساخت آتشدان استفاده کنید . اما برای ساخت یک آتشدان فلزی نیاز به ابزار زیادی دارید . ابزارهای مختلف برش فلز و همچنین لوازم جوشکاری مورد نیاز می باشد . از همین جهت ساخت آتشدان فلزی کمی دشوار می باشد ، همچنین نیاز به تخصص بیشتری دارد .

در این مقاله سعی می کنیم آسان ترین روش ساخت یک آتشدان را آموزش دهیم . شما می توانید با کمی خلاقیت و صرف زمان یک محصول کاربردی را در فضای باز خود داشته باشید .

 

ساخت آتشدان باغی هیزمی

 

اقدامات اوليه براي ساخت آتشدان
براي اينکه بتوانيد يک آتشدان بسازيد نياز به يک سري ابزار اوليه داريد . وسايلي مانند فرغون و بيل از نيازهاي اوليه مي باشد.
مراحل ساخت يک آتشدان به شرح زير مي باشد :
انتخاب محل اجراي آتشدان
در نظر گرفتن طرح مورد نظر و علامت گذاري آن بر روي زمين
آماده کردن پايه و بيس کار
شروع ساخت آتشدان
اين مراحل کليات کارهايي است که شما براي ساخت يک آتشدان انجام ميدهيد . اما براي شروع کار ابتدا نياز داريد تا مصالحي را آماده کنيد . مصالحي که براي ساخت يک آتشدان نياز داريد به شرح زير مي باشد :
بيل
فرغون
طرح
مواد اوليه مانند بلوک ، سنگ يا آجر
چسب ساختماني و يا سيمان
اين ها وسايل و مصالحي هستند که براي ساخت يک آتشدان به آنها نياز داريد . همچنين شما مي توانيد براي مقاومت بيشتر ، يک اسکلت فلزي نيز در داخل کار استفاده کنيد . اسکلت فلزي چهارچوب کار شما را مشخص مي کند . همچنين موجب مي‌شود تا اجراي طرح شما سرعت بيشتري داشته باشد

اسکلت فلزی آتشدان

 

آتشدان آجری

برای ساخت یک آتش دان آجری نیاز به آجر و سیمان دارید . برای این نوع آتشدان به وسایل خاصی نیاز ندارید ، با ابزار ساده و ابتدایی بنایی می‌توانید این طرح را اجرا کنید . امروز آجرها در طرح ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند . شما می‌توانید با توجه به نیاز و همچنین طرح خود یکی از آنها را انتخاب کنید . اگر میخواهید محصول شما مقاومت بیشتری داشته باشد ، پیشنهاد میکنیم از آجرهای نسوز برای ساخت آتشدان استفاده کنید .

 

آتشدان آجری

 

آتشدان سیمانی

برای اجرای آتشدان های سیمانی از دو روش می توانید استفاده کنید . در روش اول می‌توانید برای ساخت آتشدان از بلوک های سیمانی استفاده کنید . بلوک های سیمانی را می توانید همانند آجر بر روی هم بچینید ، و طرح مورد نظر خود را پیاده کنید . استفاده از بلوک های سیمانی همانند آجر می باشد . همچنین به دلیل ابعاد بزرگ و بلوک سرعت کار افزایش می یابد . امروز بلوکهای سیمانی نیز دارای طرح های متنوع هستند .

 

آتشدان سنگی

آتشدان های سنگی دارای زیبایی بیشتری هستند . اما برای ساخت آنها نیاز به تخصص بیشتری نیز دارید . همچنین برای اجرای این طرح شما به تجهیزات برش سنگ نیاز دارید . برای ساخت آتشدان سنگی می ‌توانید از چسب سنگ و همچنین سیمان استفاده کنید . اما پیشنهاد می‌کنیم برای مقاومت بیشتر ، و همچنین زیبایی طرح از چسب سنگ استفاده کنید

 

آتشدان سنگی

خرید آتشدان

شما میتوانید برای خرید آتشدان از محصولات متنوع ما بازدید کنید . شرکت مکسل طرح های بسیار متنوعی طراحی کرده است ، شما میتوانید بر حسب نیاز و همچنین ابعاد محیط خود ، یکی از آنها را خریداری کنید . آتشدان ها دارای قیمت های متفاوتی می باشند ، بر حسب طرح و ابعاد آنها طبقه بندی می شود . اما شما برای خرید یک آتشدان معمولی به بودجه ای در حدود 3-۴  الی 20 میلیون تومان نیاز دارید ‌.

مکسل کمپانی این امکان را برای مشتریان فراهم کرده ، تا بتوانند محصول مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری خریداری کنند . شما می توانید با مراجعه به وب سایت مکسل کمپانی ، اقدام به خرید محصول و یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن کنید .

محصولات مکسل از طریق باربری برای تمام نقاط کشور ارسال می شوند .

همچنین ما یک امکان ویژه برای مشتریان فراهم کردیم، تا بی هیچ دغدغه ای آنچه در ذهن دارند را اجرا کنند. شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید . و ما محصول شما را با ابعاد دلخواه شما را تولید و برای شما ارسال خواهیم کرد .

 

 

تشکر از اینکه تا اینجا با من همراه شدید. امیدوارم که مطالب براتون مفید بوده باشه

شما هم دیدگاهتونو این زیر اضافه کنید 

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش