​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

بیست و دومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار اردبیل

 

بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل با همت پارک علم و فناوری استان اردبیل و با همکاری دستگاه های اجرایی و دانشگاه های استان در آذر ماه سال 1400 برگزار گردید. این نمایشگاه با حضور چهل شرکت برگزیده ی دانش بنیان و بیست دستگاه دولتی برگزار شد که شرکت های مختلف از جمله شرکت مدیریت کارخانجات صنعتی آسیا لوتوس آرتا (Maxel Company) توانایی های خود را در زمینه های تکنولوژی، صنعتی و ساخت و تولید به منصه ی ظهور رساندند.

هر ساله این نمایشگاه با هدف کمک به توسعه صنایع دانش بنیان و خلاق در هفته پژوهش در تمام استان های کشور برگزار میشود.

کاظم دبیر سرپرست معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری اردبیل در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه پژوهش فناوری و فن بازار اردبیل گفت: "توسعه اقتصادی در دنیای امروز از صنایع دانش بنیان می گذرد و حمایت از این حوزه باعث ایجاد بستر اقتصادی مناسب برای استان خواهد شد."

در این نمایشگاه پنج روزه که در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار گردید گروه صنعتی مدیریت کارخانجات صنعتی آسیا لوتوس آرتا نیز آخرین محصولات تولیدی خود را در زمینه های سرمایش و گرمایش صنعتی(پنکه مه پاش هوشمند، بخاری تابشی هوشمند و...) به نمایش گذاشته و  پذیرای بازدیدکنندگان گرامی بود. علاوه بر عموم مردم و دانشگاهیان، بازدیدکنندگانی از دستگاه های مختلف دولتی از این توانمندی ها بازدید کردند. از جمله مهمانان ما در این نمایشگاه:

آقای کاظم دبیر معاون استانداری اردبیل، آقای عبداللهی معاون اقتصادی استانداری اردبیل، آقای صفری رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل، آقای دکتر رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل، آقای قلی زاده مدیرکل امور مالیاتی، آقای هاشم علائی مدیرکل اداره استاندارد و...

همچنین در طول نمایشگاه امسال کارگاه های تخصصی برای افزایش توانمندی های شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری برگزار گردید که عناوین تعدادی از آنها را در زیر مشاهده میکنید:

کارگاه آموزشی حضوری دیجیتال برندینگ، کارگاه آموزش ثبت شرکت های خلاق، کارگاه آموزش طرح توجیهی نویسی، کارگاه تیم سازی و کار گروهی، کارگاه بازاریابی و فروش

 

به امید دیدار شما در نمایشگاه های بعدی...

 

 

 

۵
از ۵
۱۸ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش