​​تولیدی و بازرگانی مکسل
مکسل، مطمئن، زیبا، منحصربفرد
۰
شرکت آسیا لوتوس آرتا

راه های تامین روشنایی محیط باغ و ویلا.

 

رعایت اصول نورپردازی باغ و ویلا، باعث می‌شود نور به میزان کافی کل فضای محیط را فرابگیرد و تاثیر بسزایی در روشنایی و زیبایی محیط های باز از جمله باغ، ویلا، باغچه و حیاط بگذارد. نورپردازی و روشنایی یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی باغ و ویلاها می‌باشد، به همین خاطر باید برای نورپردازی آنها نکاتی را مدنظر قرار بگیریم که در این مقاله تعدادی از راهکارها و ایده های اصول نورپردازی باغ و ویلا را بررسی می‌کنیم.

همچنین می‌توانید برای نورپردازی باغ و ویلاهای خود از بهترین تولیدگنندگان و کارشناسان صنایع روشنایی مکسل کمپانی  کمک بگیرید.

 

 

برای نورپردازی باغ و ویلا از چه لامپ های استفاده کنیم؟
شاید برایتان سوال پیش بیاید که برای نورپردازی باغ و ویلای خود از چه لامپ هایی باید استفاده کنیم.

در زیر به چند مورد از لامپ های کاربردی در نورپردازی باغ و ویلا را برای شما معرفی می‌کنیم:

چراغ دیواری: نمای داخلی ویلای خود را با استفاده از این چراغ روشن می‌شود و میتوانید آن را در اطراف ویلا و باغ خود نصب کنید.
چراغ آویز:با نصب این چراغ بر روی درختان روشنایی زیبایی ایجاد می‌کند.
پایه چمنی:چراغ پایه چمنی قابل استفاده در روی چمن می‌باشد.
پایه دیواری: بر روی دیوارهای ویلا یا باغ نصب میشود.
چراغ سردری: با نصب این چراغ بر درب ورودی ویلا یا باغ یا آلاچیق خود می‌توانید از این چراغ استفاده کنید.
 برای خرید اینترنتی هر کدام از چراغ ها می‌توانید به سایت مکسل کمپانی مراجعه کنید.

 

 

انواع لامپ‌های مخصوص نورپردازی دیوار باغ و باغچه
برای نورپردازی باغ، انواع مختلفی از لامپ‌ها مناسب هستند. از این لامپ‌ها می‌توانید در نورپردازی حیاط باغ خود هم استفاده کنید تا فضا روشن‌تر به نظر بیاید. در ادامه به برخی از لامپ‌ها که مناسب نورپردازی باغ هستند اشاره می‌کنیم:

•    لامپ‌های رشته‌ای: این لامپ‌ها نور دلپذیری از خود ساطع می‌کنند و در واقع عمرشان کوتاه‌تر است و نیاز به برق بیشتری دارند.

•   لامپ‌های هالوژن: لامپ‌های هالوژن بسیار کارآمدتر از لامپ‌های رشته‌ای هستند. عمر طولانی و مصرف برق کمتر باعث شده مصرف کنندگان برای باغچه خود از این لامپ‌ها استفاده کنند.

•    لامپ‌های فلورسنت: در طیف رنگی زیبا در بازار موجود هستند، عمر طولانی‌تری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

•  لامپ‌های LED: این لامپ‌ها برای نورپردازی باغ بسیار مناسب هستند، زیرا هزینه‌های لامپ با عمر فوق‌العاده طولانی و مصرف انرژی بسیار کم، توازن ایجاد می‌کند.

 

 

سخن پایانی
رعایت اصول نورپردازی باغ و ویلا باعث زیبایی و جلوه نمایان شدن  محیط و فضا، ایجاد امنیت و رفت و آمد و پیاده روی راحت و آسان افراد در طول شب میشود.

صنایع روشنایی مکسل کمپانی از بهترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان لامپ و چراغ های روشنایی در ایران هستند که باکیفیت ترین محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار میدهند.

اگر قصد دارید درجهت  رعایت اصول نورپردازی باغ و ویلا از تجهیزات روشنایی مناسب نظیر لامپ و چراغ  استفاده کنید، با مراجعه به سایت مکسل کمپانی نسبت به خرید اینترنتی آن اقدام کنید.

 


 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش